0
Tasuta transport alates 50€
Kirjeldus Andmed Retseptid Loe lisaks
  • Kõrge toiteväärtusega vahepala
  • Kõrge valgu-, kiudainete- ja mineraalainesisaldusega
  • Lisatud suhkruta
  • Gluteenivaba, maapähklivaba, GMO-vaba, vegan
  • Lisa-, värv- ja säilitusainetevaba
  • Mugav kaasa võtta tööle, kooli, matkale; hea nautida kodus

Mandlid on sportlaste ja aktiivsete inimeste abimees! Mandlid sisaldavad väga palju toitaineid ning tervislikke rasvhappeid, lisaks veel ohtralt kaaliumi, magneesiumi, kaltsiumi, rauda, tsinki, E-vitamiini ning kuni 20% valku.

Mandlivalk on kergesti omastatav ning sisaldab täielikku aminohapete kompleksi. Taimsetest toiduainetest sisaldavad mandlid pea kõige rohkem kaltsiumit – 247 mg/100 g. Seda on palju rohkem kui piimas! Ühtlasi leidub mandlites ka palju fosforit – 520 mg/100 g.

Sarnaselt oliividele leidub mandlites väga palju oomega-9-rasvhappeid, mis kombinatsioonis mineraalainete ja E-vitamiiniga aitavad kaasa südamehaiguste ennetamisele ning kolesteroolitaseme langetamisele.

Regulaarne mandlite söömine aitab toniseerida lihaseid ning tugevdada närve. See on eriti tähtis sportlastele ja neile, kes on tihti suure füüsilise koormuse all. Lisaväärtust annab ka fakt, et mandlid on väga hea energiaallikas!

Mandlite söömine on hea stressi ja depressiooni ning vaimse ja füüsilise väsimuse korral, sest mandlite kaltsiumi ja kaaliumi tasakaal aitab lisaks lihastoonuse säilitamisele ennetada ka närvilisust.

Tänu mandlite rikkalikule mineraalainete sisaldusele on nad ideaalseks toiduks rasedatele ja imetavatele emadele. Tõestatud on ka mandlite piimaeritust soodustav efekt.

Otsi meie e-poest sõbralikke hindu! Teeme uuele ökoheadusele ruumi ning anname mõned vanad lemmikud ära eriti toredate hindadega. Peida