0
Tasuta transport alates 50€
Kirjeldus Andmed Retseptid Loe lisaks
  • Kõrge kiudainesisaldusega
  • Kõrge valgusisaldusega
  • Keetmisaeg 30-45 minutit

Rohelised läätsed on punastest läätsedest maitsekamad. Samuti vajavad need pikemat keetmisaega, kuid säilitavad keetes oma kuju. See teeb rohelistest läätsedest ideaalse lisandi salatitele ja teistele kõrvalroogadele, samuti suppidele.

Kaunviljad on madala kalorsuse ja glükeemilise koormusega, samuti sisaldavad need vähe rasva. Küll aga on kaunviljades rohkesti kiudained, vitamiine ja mineraalaineid ning need on suurepärane tervisliku taimse valgu allikas. Tänu kiudaine- ja valgurohkusele aitavad kaunviljad täita hästi kõhtu, tasakaalustada veresuhkru taset ning hoida kõhu kauem täis.

Kaunvilju tasub seedimise toetamiseks enne söömist leotada. Ube ja herneid tuleks leotada 8 tundi ning enne toiduvalmistamist loputada, kuid läätsed leotamist ei vaja.

Lisa toiduvalmistamisel kaunviljadele teravilju, näiteks riisi, nii suurendad roa toiteväärtust, sest kaunviljade ja teraviljade aminohapped täiendavad üksteist.

Sügis tuleb, lae end varbaotsani looduspuhast energiat täis! Kui tellid 35+ € eest meie puhta koostisega maitsvat ökotoitu enne 30.09.2019, saad kingituseks paki High Fiber Mix supertoidusegu (väärtus 17.90 €). Peida