0
Kirjeldus Andmed Retseptid Loe lisaks
  • Väga kõrge puu- ja juurviljasisaldus
  • Retsept valminud koostöös toitumisterapeut Kristiina Singeriga
  • Käsitöö
  • 100% taimetoit
  • Toortoit
  • Gluteenivaba
  • Piimavaba
  • Keskkonnahoidlik pakend
Toortoidule omaselt ei ole näkse töödeldud üle 42 °C. Tänu sellele on neis säilinud võimalikult suurel hulgal sinu organismi toimimiseks ja uuenemiseks vajalikud ained.
Toornäkside retseptid on valminud koostöös toitumisterapeudiga. See tagab toorainete optimaalse kokkusobimise, et organism omandaks kasulikke aineid maksimaalselt. Hindame toidu lihtsust ja naturaalsust – iga koostisosa peaks kindlasti ära tundma lapsedki!
Peet, eriti toorelt, on väga hea foolhappe- ja rauaallikas, soodustades vereloomet ja andes rakkudele uut energiat. Peedi kõrge pektiinisisaldus aitab organismil tõhusalt vabaneda kahjulikest jääkainetest. Peedis sisalduv koliin teeb rasva vedelamaks ja võib takistada rasva kuhjumist veresoonte seintele. Betanidiin tugevdab kapillaaride seinu ja vastupidavust. Betaiin ergutab maksa ja sappi, mõjub bakterivastaselt ning tugevdab immuunsüsteemi.
Tugeva antioksüdandina võib peet olla abimeheks gripi ja palaviku vastu võitlemisel. Neerukivide korral peaks siiski peeti tarbides olema ettevaatlik – peet sisaldab oksaalhapet.
Maasikates on C-vitamiini kordades rohkem kui sidrunis või apelsinis. Traditsiooniliselt soovitatakse maasikaid reuma ja podagra korral nende vett väljutava toime pärast.
Maasikad on tuntud kui isutekitajad, kuid samas ka kui saleduse marjad, sest sisaldavad vähe kaloreid. Maasikad on head seedeprobleemide korral ning puhastavad limaskesta ja alandavad palavikku. Rauda omandab meie organism kõige paremini koos C-vitamiiniga, seepärast on rauarikka peedi ning Cvitamiinirikka maasika kombinatsioon väga hea.