0
Kirjeldus Andmed Retseptid Loe lisaks
  • Kõrge toiteväärtusega vahepala
  • Kõrge valgu-, kiudainete- ja mineraalainesisaldusega
  • Röstitud rasvainetevabalt
  • Gluteenivaba, maapähklivaba, GMO-vaba, vegan
  • Lisa-, värv- ja säilitusainetevaba
  • Mugav kaasa võtta tööle, kooli, matkale; hea nautida kodus
Ainulaadne rasvainetevaba röstimismeetod säilitab kõrvitsaseemnetes mõnusalt krõmpsuva konsistentsi ja hõrgu maitse. See on täisväärtuslik energia, mis sobib nautimiseks igal hetkel!
Kõrvitsaseemned sisaldavad hulganisti kasulikke ühendeid – inimorganismile vajalikke antioksüdante, vitamiine, mineraalaineid ja teisi kasulikke ühendeid, nagu karoteeni, C-vitamiini, B-rühma vitamiine, kaaliumi, magneesiumi, tsinki, aminohappeid jpm, mis aitavad vältida mitmeid erinevaid haigusi.
Toitumisspetsialistide sõnul aitab kõrvitsaseemnete söömine parandada südametegevuse ja veresoonkonna tööd ning vähendada südamehaiguste riski, kuna need seemned sisaldavad märkimisväärselt palju mangaani, kaaliumi ja karoteeni. Karoteenid ise on võimsad antioksüdandid, mida inimkeha kasutab A-vitamiini sünteesimiseks ja mis parandavad nägemist, kuulmist, naha seisukorda ja immuunsust.
Kõrvitsaseemned on ainsad seemned, mis neutraliseerivad happelist toitu ja neist võib olla abi kõrvetiste korral. Lisaks sisaldavad kõrvitsaseemned L-trüptofaani, mis aitab võidelda depressiooni vastu.