0
Kirjeldus Andmed Retseptid Loe lisaks
  • Kõrge toiteväärtusega vahepala
  • Kõrge valgu-, kiudainete- ja mineraalainesisaldusega
  • Röstitud rasvainetevabalt
  • Gluteenivaba, maapähklivaba, GMO-vaba, vegan
  • Lisa-, värv- ja säilitusainetevaba
  • Mugav kaasa võtta tööle, kooli, matkale; hea nautida kodus
Ainulaadne rasvainetevaba röstimismeetod säilitab India pähklites mõnusalt krõmpsuva konsistentsi ja hõrgu maitse. See on täisväärtuslik energia, mis sobib nautimiseks igal hetkel!
Tamari kaste on esmaklassiline Jaapani sojakaste. Kui tavaliselt kasutatakse sojakastme valmistamiseks umbes 50% sojaube ja 50% nisu, siis tamari sojakastet on võimalik valmistada ainult sojaubadest. Nii sobib kaste ka inimestele, kes väldivad oma toidus gluteeni. Lisaks on kvaliteetsemal tamari kastmel võrreldes tavalise sojakastmega tumedam värvus ja rikkam maitse ning tasakaalustatum ja mitte nii soolane maik.
Erinevalt nimest on India pähkel tegelikult pärit Brasiiliast. India pähklid on hea mineraalainete allikas ja nad sisaldavad 31% vase, 23% magneesiumi, 17% fosfori ja 12% K-vitamiini inimese päevasest soovituslikust kogusest. Mida see organismi jaoks tähendab?
Uuringud on näidanud, et magneesium aitab vähendada migreenide esinemist, edendab kognitiivseid võimeid ning langetab vererõhku – viimane võib omakorda ära hoida infarkti. Vask sisaldab antioksüdante, mis muudavad vabad radikaalid kahjutuks, kaitstes organismi mitmekülgselt.
India pähkli koostisaine, antioksüdant proantotsüanidiin sisaldab aga vähirakkude jagunemist ja paljunemist takistavaid flavonoide ning vähendab seega haigestumise riski. Üllataval kombel ei sisalda India pähklid üldse kolesterooli.
Kõik peale väga väikese osa pähklites leiduvast rasvast on hea oleiinhape, mida leidub ka oliiviõlis ja mille pärast on mõlemad toiduained meile nii kasulikud. Uuringud on näidanud sedagi, et röstitud India pähklites on kasulike toitainete osakaal suurem kui tooretes. Näiteks kasvas India pähklites antioksüdantide toime, kui röstimisel temperatuuri tõsteti.