Õigete talvevarude seltsis kevadele vastu

Kui loodad, et avaldame siinkohal ekstra-salajase põlvest-põlve pärandatud nipi, kuidas nimetatud keeruline aeg üle elada, siis on sul täiesti õigus. Kui aga arvad, et leiad siit midagi sellist, mida sa kunagi varem kuulnud pole, siis peame sulle kahjuks pettumuse valmistama.

Loe edasi

Vähi seljatanud Liisa: “Iga amps loeb!”

Kui Liisa-Maria Connor 26-aastasena rinnavähi diagnoosi sai, siis mõlkus tal pidevalt meeles vaid üks suur küsimus: miks? Ta mõtles sellele pidevalt, kuni arst soovitas keskenduda vastuse otsimise asemel hoopis paranemisele. Tänaseks teab Liisa oma kogemuse põhjal, et tema tervise pant on teadlikumad valikud toitumises ja positiivsel mõttejõul.

Loe edasi

Kuidas oma toidulauda tervislikumaks muuta?

Võimalikult puhas ja vähe töödeldud toit annab energiat, hoiab meele rõõmsana ja kaitseb haigestumiste eest. Erinevaid toitumisviise ja -soovitusi on meedias tohutult. Kuidas orienteeruda selles keerulises maailmas, kus leidub kohati nii palju eksitavat infot?

Loe edasi

Aleksandra teekond: spordivihkajast spordinautijani

Nii nagu elu on muutuses, muutuvad ka inimesed ning nende elustiil koos nendega. Kuidas muuta oma praegust elustiili, kui see enam ühel hetkel rahuldust ei paku? Oma kogemusi jagab personaaltreener, hobifotograaf ja toitumisnõustaja Aleksandra Kuznetsova.

Loe edasi

Mida tunneb sinu keha, kui sööd liiga palju valget suhkrut?

Tänapäeval ei tohiks enam uudis olla, et suhkruga liialdamine mõjub ainult halvasti, näiteks tõstab kehakaalu, soodustab rasvumist ja lõhub hambaid. Vähem pööratakse tähelepanu sellele, et ühise nimetaja suhkur alla on koondunud hulk erineva mõju ja koostisega magustajaid.

Loe edasi

Mis peaks olema taldrikul igal toidukorral?

Kiire elutempo jätab söömise jaoks vähe aega ning sageli tuleb toiduvalikuid teha linnulennult. Lühiajaliselt tuleb keha sellega toime, kuid pikemas perspektiivis jätame end niimoodi toitainete puudusesse. Järgides toidukordadel lihtsat taldrikureeglit, sööd tasakaalustatult ja mitmekesiselt ning tagad kehale kõik vajalikud toitained.

Loe edasi